Shop Mobile More Submit  Join Login
A secret 3 by IAmAN00dle A secret 3 by IAmAN00dle
This happens some years after the last picture...

Previous: fav.me/db2tdo0
Add a Comment:
 
:iconrickthehedgewolf:
Rickthehedgewolf Featured By Owner Mar 20, 2017
I may not be big in mlp but damn this is depressing
Reply
:iconiaman00dle:
IAmAN00dle Featured By Owner Mar 21, 2017  Hobbyist Digital Artist
IM SOWWY
Everyone says it depressing ;-; and that's kinda the point lmao
Reply
:iconjacksowo:
JacksOwO Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
-give Soarin pie and huggles- Shhhh baby. No cry ;-;
Reply
:iconbrownpen0:
BrownPen0 Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist
SO SAD WTF
Reply
:iconneeedlepaw:
NeeedlePaw Featured By Owner Mar 20, 2017
NUUUUUU WHY U DID THAT WITH SOARINDASH WHY ? SOARINDASH IS MY FAVORITE SHIP //GOES TO CORNER AND CRIES//
Reply
:iconiaman00dle:
IAmAN00dle Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
IM SOWWY I HAD TO
I SHIP RD WITH LIKE EVERYPONY AHHHH DONT HATE ME
Reply
:iconneeedlepaw:
NeeedlePaw Featured By Owner Mar 20, 2017
I DONT XD it just...SAD... why u make her a monster tho ;v; she hurted her daugther why ?Pie-Comfort food for SoarinRainbow Dash (sad) plz 
Reply
:iconiaman00dle:
IAmAN00dle Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
Lil info on Dash!!!!

-she became a Wondrbolt as she dreamed and then ended up being the best. But of course as almost EVERY celebrity, she started smoking, drugs time to time and blah blah. Soarin still loved Dash tho, he was more the family father while Dash was away on shows.-

thats why why she became a bad poni. And if u think this is cruel, then you just wait what I have planned
Reply
:iconneeedlepaw:
NeeedlePaw Featured By Owner Mar 20, 2017
im dying im just waiting to be dead ;v; ur cruel UwU
Reply
:iconiaman00dle:
IAmAN00dle Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
I KNOW Waaaah! Sweating a little... Meow :3 
Reply
:iconneeedlepaw:
NeeedlePaw Featured By Owner Mar 20, 2017
but u r nice too U3U
Reply
:iconiaman00dle:
IAmAN00dle Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
Yay ^v^
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
March 20
Image Size
185 KB
Resolution
1280×720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
128
Favourites
19 (who?)
Comments
12
Downloads
2
×